« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Przyjęcie porządku obrad.

4. Przyjęcie wieloletniej prognozy finansowej.

a) przedstawienie projektu wieloletniej prognozy finansowej;

b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie;

c) odczytanie opinii Komisji Gospodarki, Budżetu i Mienia Komunalnego;

d) podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej.

5. Budżet Gminy Nałęczów na 2025 rok.

a) przedstawienie projektu uchwały budżetowej na 2025 rok;

b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o projekcie uchwały budżetowej na 2025 rok;

c) odczytanie opinii Komisji Gospodarki, Budżetu i Mienia Komunalnego o projekcie budżetu na 2025 rok;

d) podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2025 rok.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VIII/47/24 Rady Miejskiej w Nałęczowie z dnia 19 listopada 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Lubelskiemu w 2024 r., polegającej na budowie przejścia dla pieszych w Strzelcach na drodze wojewódzkiej.

7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości oraz z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej.

8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego.

9. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela podmiotu tworzącego do komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Zastępcy Dyrektora Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nałęczowie.

10. Podjęcie uchwały w sprawie petycji Fundacji Nikoli Tesli z dnia 13 października 2024 r.

11. Podjęcie uchwały w sprawie uznania skargi za zasadną/ bezzasadną.

12. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminów płatności, rozkładania na raty należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, przypadających gminie Nałęczów lub jej jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów lub osób uprawnionych do udzielania ulg.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawek tej opłaty.

14. Informacja Burmistrza o działalności między sesjami.

15. Interpelacje, zapytania.

17. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej