Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu na 2024 rok.
4.
Przyjęcie wieloletniej prognozy finansowej.
a)
przedstawienie projektu wieloletniej prognozy finansowej;
b)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie;
c)
odczytanie opinii Komisji Gospodarki, Budżetu i Mienia Komunalnego;
d)
podjęcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej.
5.
Budżet Gminy Nałęczów na 2025 rok.
a)
przedstawienie projektu uchwały budżetowej na 2025 rok;
b)
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o projekcie uchwały budżetowej na 2025 rok;
c)
odczytanie opinii Komisji Gospodarki, Budżetu i Mienia Komunalnego o projekcie budżetu na 2025 rok;
d)
podjęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej na 2025 rok.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr VIII/47/24 Rady Miejskiej w Nałęczowie z dnia 19 listopada 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Lubelskiemu w 2024 r., polegającej na budowie przejścia dla pieszych w Strzelcach na drodze wojewódzkiej.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości oraz z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawiciela podmiotu tworzącego do komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Zastępcy Dyrektora Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nałęczowie.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie petycji Fundacji Nikoli Tesli z dnia 13 października 2024 r.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie uznania skargi za zasadną/ bezzasadną.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminów płatności, rozkładania na raty należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym, przypadających gminie Nałęczów lub jej jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów lub osób uprawnionych do udzielania ulg.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawek tej opłaty.
14.
Informacja Burmistrza o działalności między sesjami.
15.
Interpelacje, zapytania.
16.
Oświadczenia, informacje, wolne wnioski.