Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Informacja o działalności Burmistrza między sesjami.
4.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Nałęczów za 2019 rok.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Nałęczowa wotum zaufania.
6.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdań finansowych wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2019 rok:
a)
przedstawienie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu za 2019
b)
zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie do sprawozdania z wykonania budżetu za 2019 rok,
c)
dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdań finansowych wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2019 rok.
7.
Absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2019 rok.
a)
przedstawienie uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie oceny sprawozdań finansowych, sprawozdania z wykonania budżetu gminy Nałęczów za 2019 rok i wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Nałęczowa,
b)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie do wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Nałęczowie o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Nałęczowa,
c)
dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Nałęczowa absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2019 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu na 2020 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nałęczowie za 2019 rok.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLIII/347/18 Rady Miejskiej w Nałęczowie z dnia 4 października 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nałęczów.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Samorządowi Województwa Lubelskiego pomocy rzeczowej polegającej na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 830 na odcinku od km 19+422 do km 21+418
12.
Ocena zasobów pomocy społecznej.
13.
Sprawozdanie z realizacji w 2019 roku „Programu współpracy Gminy Nałęczów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego”.
14.
Oświadczenia, zapytania i wolne wnioski.
15.
Odpowiedzi na zapytania.