Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
4.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu na 2025 rok.
5.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Nałęczów na 2026 rok.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Nałęczów na 2026 rok.
7.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Nałęczów wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki Nałęczowskie Usługi Komunalne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Nałęczów.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIX/121/25 Rady Miejskiej w Nałęczowie z dnia 30 września 2025 r.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Gminy Nałęczów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody Lubelskiego o zniesienie urzędowej nazwy miejscowości Mazury.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie i przystąpienie Gminy Nałęczów do Klastra Energii.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania spółdzielni energetycznej na terenie Gminy Nałęczów, Gminy Wojciechów i Gminy Bełżyce.
15.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.
16.
Informacja Burmistrza Nałęczowa z analizy złożonych oświadczeń majątkowych.
17.
Informacja z analizy oświadczeń majątkowych radnych złożonych do Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz złożonych do Wojewody Lubelskiego.
18.
Informacja Burmistrza o działalności między sesjami.
19.
Interpelacje, zapytania.
20.
Oświadczenia, informacje, wolne wnioski.