« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.

5. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie gminy Nałęczów na 2026 rok.

6. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie gminy Nałęczów na 2026 rok.

7. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie przez Gminę Nałęczów wkładu niepieniężnego (aportu) do spółki Nałęczowskie Usługi Komunalne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

8. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Nałęczów.

9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XIX/121/25 Rady Miejskiej w Nałęczowie z dnia 30 września 2025 r.

10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.

11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu Współpracy Gminy Nałęczów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok.

12. Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody Lubelskiego o zniesienie urzędowej nazwy miejscowości Mazury.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie i przystąpienie Gminy Nałęczów do Klastra Energii.

14. Podjęcie uchwały w sprawie powołania spółdzielni energetycznej na terenie Gminy Nałęczów, Gminy Wojciechów i Gminy Bełżyce.

15. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2024/2025.

16. Informacja Burmistrza Nałęczowa z analizy złożonych oświadczeń majątkowych.

17. Informacja z analizy oświadczeń majątkowych radnych złożonych do Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz złożonych do Wojewody Lubelskiego.

18. Informacja Burmistrza o działalności między sesjami.

19. Interpelacje, zapytania.

20. Oświadczenia, informacje, wolne wnioski.

21. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej