« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.

3. Ślubowanie radnych.

5. Wybór Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Nałęczowie zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609) i § 17 Statutu Gminy Nałęczów.

a) Zgłaszanie kandydatów na Wiceprzewodniczących Rady

b) powołanie Komisji Skrutacyjnej

c) przeprowadzenie głosowania

d) ogłoszenie wyniku wyboru

e) odczytanie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej w Nałęczowie

7. Powołanie składów osobowych stałych Komisji Rady.

a) Wybór członków do Komisji Rewizyjnej zgodnie z art. 18a ustawy o samorządzie gminnym.

b) Wybór członków do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji zgodnie z art. 18b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609).

c) Wybór członków do Komisji Gospodarki, Budżetu i Mienia Komunalnego zgodnie z § 18 ust. 1 Statutu Gminy Nałęczów.

d) Wybór członków do Komisji Uzdrowiskowej zgodnie z § 18 ust. 1 Statutu Gminy Nałęczów

e) Wybór członków do Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu zgodnie z § 18 ust. 1 Statutu Gminy Nałęczów

f) Wybór członków do Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi zgodnie z § 18 ust. 1 Statutu Gminy Nałęczów

g) Powołanie doraźnej Komisji ds. Statutu Gminy Nałęczów zgodnie z § 18 ust. 1 Statutu Gminy Nałęczów

9. Informacje Burmistrza o działalności między sesjami

10. Interpelacje, zapytania

11. Oświadczenia, informacje, wolne wnioski

12. Zamknięcie obrad

« Powrót do strony głównej